Sunday, October 23, 2011

گودر - Jan 4, 2011

ما
هفت سال پیش اصفهان درس میخوندیم
با یه سریایی رفیق شدیم که هنوز گه گداری میبینیمشون
امروزم دیدیمشون
یکیشون رفته سوئد
یکیشون نروژ
یکیشون خیلی خوبه
یکیشون خیلی خوبه
همگی بگین ماشالله
بعد
رفتیم پیتزا خوردیم
رفتیم قلیون کشیدیم
شد
پنج و ششصد
و از اون طرف مثلا شیش تومن
یازده و ششصد 
هزار و دویست پارکینگ دادیم
همه چی هم دنگی
ینی کو پول که من مهمون کنم اصولاً؟ تی شرت از جک اند جنز نداشتم بخرم
بیست و شیش تومنه ندارم آقا
بکن
الان میفهمم میگم به من پول بدین اون کف دست رو نشون میدن می‌گن بکّن چه حالی می‌ده حالا
این مهم نیست
من آدم ِ دنگی ای هستم 
بله خیلی زشته خیلی زشته اما چیزیه که هستم
کریس کرنل گفته بی یور سلف ایز آل دت یو کن دو
بله
من نمیگم تموم عالم می‌گن
از همه خوشگلا تو خوشگل تری
بله

بعد
هیچی توی نروژ یک میلیون و دویست خرجتونه ماهیانه، آیا می‌دانید؟
آیا می‌دانید اگه دو تا میز رو اشغال کنید باید دو تا قلیون بگیرید؟
آیا می‌دانید نصب پرچم و خواندن سرود ملی در سوئد ممکن است نشان از نژاد پرستی داشته باشد؟
تازه یکیمون پارسال مرد
دوست دخترش دیشب رفت مهمونی خونه‌ی دوستامون
گفتن فلانی هم بود
همین دختره
و من اسمشو یادم هم نیومد
توی مجلس ختم انگشتر دوستم دستش بود
و کفشی که اون واسش خریده بود
که می‌شده یه آل استار قرمزی
صلوات بر استار و آل استار
صلوات بر استار و آل استار
بله
گریه می‌کرد و همه می‌گفتن آروم باش و اون می‌گفت کس ننه تون
یا اگه نمی‌گفت من فکر می‌کردم اگه من جاش بودم اینو می‌گفتم خب
مهمونی تموم شد بریم
بریم
خدافظ
بپّا خودت
رو
تخمی

No comments:

Post a Comment