Friday, July 1, 2011

چرا در دانشگاه‌ها خشک‌کن به دیوار نصب نمی‌کنند؟ - Feb 13, 2011


من سر پا می‌شاشم. به نظرم تنها مزیتی که مرد بودن به زن بودن داره همینه که می‌توینم سر پا بشاشیم. البته الان که فکر می‌کنم می‌بینم شاید این اصلاً مزیت هم نیست. خیلی سرد بود من از سایت دانشگا اومدم بیرون، رفتم توی دستشویی. دیگه دکمه رو باز نکردم، فقط زیپ. اومد بیرون. یه نگاهی به محیط اطرافش کرد و گفت کجا بشاشم؟ گفتم رو سر من بشاش، احمق تو سوراخ بشاش دیگه. بعد اما گیج شد، یهو شاشا  به یه جاییش گیر کرد، قیقاج زد، اینوری رفت، اون‌وری رفت، آخرشم یه ردی انداخت روی شلوار. بعد من کنترل اوضاع رو به دست گرفتم و ازش خواستم آرامشش رو حفظ کنه.
توی این هوا به این سردی، خشک نمی‌شد که. همون‌طوری با شلوار ِ شاشی اومدم بیرون. همه هم نگام می‌کردن. به رد ِ شاش نگا می‌کردن. به خودم نگا می‌کردن. یکی گفت آقا نجسه که این‌جوری. گفتم چی کار کنم؟ یکی دیگه گفت برو آب بگیر. گفتم سرده بابا. الان می‌رم خونه. یکی اومد گفت ایش. یکی دیگه گفت خیلی کثیفی. یکی گفت سرپا می‌شاشی واقعاً؟ یکی بهم گفت شاشوّسگ، یکی هم باز گفت ایش. یکی هم اومد گفت آقا رو شلوارت آب ریخته، خودم بهش گفتم ششه آقا، شاش ِ تازه دم.

No comments:

Post a Comment