Saturday, August 13, 2011

مسایل ِ پزشکون

مریض بعدی آمد تو. گفت سلام دکتر. گفتم سلام جانم بشین. گفت که نمی‌تونم بنشینم. گفتم چرا؟ بواسیر؟ گفت نه خیر.  گفت صبح به یک نفر گفته برود تو کونش. و آن یک نفر هم رفته تو کونش. از توی کون مریضم صدا آمد که آی ِ دکتر تااارف اومد نَیمد داره، نداره؟ من هم داد زدم بله جانم، داره. به مریضم گفتم ما باید شما رو جراحی کنیم. مریضم داد کشید، جرااحی؟ گفتم بله. گفت ینی راهی نیست که من کرچکی چیزی بخورم برم توالت؟ گفتم نه خیر جانم. ممکنه جر بخورید. گفت ای بابا. چقدر می‌شه؟ گفتم بیمه‌اید؟ گفت نه. گفتم من توی بیمارستان چمران هم عمل می‌کنم اون‌جا شما پول کمی می‌دید، به من هم اصلاً چیزی نمی‌دید. اما این‌جا وضع فرق می‌کنه، این‌جا بین ده تا پونزده میلیون بسته به این‌که همراه داشته باشید یا نه و این‌که چند روز بستری بشید، یا ازآی‌سی یو استفاده کنید یاخیر هزینه برمی‌داره. مریضم گفت فرمودید چمران چند؟ گفتم اون حدود دو تا سه میلیون تومن می‌شه. گفت ای بابا سه میلیونم زیاده خب. گفتم راه دیگه‌ای نیست. ایشون چه‌طوری رفتن تو کونتون؟ گفت رفت دیگه، یه دستش رو گرفت این‌طرف یه دستشم گرفت اون‌طرف با پا رفت تو. گفتم درد داشت؟ گفت درد که داشت ولی من چون خیلی تعجب کرده بودم هیچی نفهمیدم. از توی کون مریضم صدای یارو اومد بیرون، می‌گفت ما کارمون درسته آی ِ دکتر. گفتم شاید بشه از بیمه‌ی ایشون استفاده کنیم. داد زدم آقا شما بیمه‌اید. جوابی نیومد. گفتم اقای در کون رفته، آیا شما بیمه‌اید؟ داد زد با منی؟ گفتم بله. گفت بله آقا من بیمه‌م. تامین اجتماعی دارم، تکمیلی هم دارم. گفتم فَ بِه‌المراد. مریضم گفت یعنی می‌شه؟ گفتم چرا نشه. اما از این به بعد مریض بنده ایشون هستند. از توی کون صدا در اومد که ها، من از این به بعد مریض ِ شمام. گوشی رو نشون مریض ِ اسبقم دادم و گفتم اجازه هست مریض ِ جدیدم رو معاینه کنم؟ گفت بفرمایید. پشت کرد و شلوارشو کشید پایین، گوشیمو کردم تو کونش. گفت آخ.

2 comments:

  1. وااای این پست واقعا محشر بود دمت گرم

    ReplyDelete
  2. واستا واستا کارت دارم من دکتر بیآزارم از سوراخت میام بیرون نمیخوای مهمون؟

    ReplyDelete