Wednesday, October 12, 2011

کاترین ِ محترم، کترین ِ کبیر

خانوم کینی‌یر عزیز

من فکر کردم می‌توانم درخواستم را با شما مطرح سازم، البته من اسپایک جونز یا دیوید شویمر نیستم، بنده صرفاً طرفدار شما هستم و به نظرم کاراکترها و شخصیت‌هایی که تا به حال آن‌ها را بازی کرده‌اید بسیار انسانی هستند، حتی اگر موقعیت انسانی نبوده باشد ... بنده مفتخرم که اعلام کنم یک آدم خیلی معروف دیگر در این پروژه با من همکاری خواهد کرد، بله موزیک متن را پل مک‌کارتنی خواهد ساخت، با او صحبت کرده‌ام و او به من قول داده است، بنده روی قول مردم حساب باز می‌کنم، اگر پل مک‌کارتنی باشد، روی قولش حساب ویژه باز می‌کنم. چون او یک گیاه‌خوار است. مطمئن باشید پروژه در ایران کلید نخواهد خورد، بنابراین ای‌میل را نبندید و به مرگ در خاورمیانه هم نیاندیشید. نقشی که برای شما در نظر گرفتم نقش یک زن لال است، برای همین مجبور نیستید فارسی حرف بزنید، نقش مقابلی هم ندارید در حقیقت این پروژه سه نفری اجرا خواهد شد، شما، آقای مک‌کارتنی و بنده. البته بنده نگارش فیلم‌نامه، فیلم‌برداری، نورپردازی، کارگردانی را شخصاً انجام خواهم داد. و خیر من یک رابرت رودریگز ایرانی نیستم. این فیلم فقط سه دقیقه زمان خواهد داشت. بنده فیلم‌نامه را کامل خدمت شما فرستاده‌ام. اکثر آن را فیلم گرفته‌ام، الان سی دقیقه فیلم دارم، که این قرار است تصاویر دو دقیقه از فیلم من را تامین کند. مانده نقشی که شما باید آن را ایفا کنید. برای این کار فقط باید با گوشی‌تان از خود فیلم بگیرید و آن را برای من در فور شر دات کام بگذارید، توضیحات بیشتر را در یک فایل دیگر ضمیمه کرده‌ام. بنده برای شما یک دستمزد پانصد دلاری در نظر گرفته‌ام، فراموش نکنید که خودم برای این فیلم از کسی پول نگرفته‌ام و پل مک‌کارتنی هم گفته پولی نمی‌خواهد و این کار برایش حکم تفریح را دارد، شما پول را از دختر عمه‌ی بنده در سن‌فرن‌سیسکو تحویل خواهید گرفت،البته نه این‌که بروید سن‌فرنسیسکو و او به شما پانصد دلار بدهد، منظور عملیات بانکی است، این که معامله‌ی علف نیست. من واقعاً شرمنده‌ام که شرایط خوبی برای پرداخت دستمزد ندارم. اگر شما این نقش را نپذیرید، به هر دلیلی، این پروژه کلید نخواهد خورد. چون فقط شما می‌توانید آن را بازی کنید، نه هیچ‌کس ِ دیگر.

با تشکر و احترام
کسری فروهی

No comments:

Post a Comment