Tuesday, January 31, 2012

ساخت ِ ژاپن


مردم با ترس و وحشت فریاد زدند : おっと!ゴジラ !!!!! که در ژاپنی یعنی اوخ!گودزیلا!!!!! اما اژدهای سیاه به آن‌ها گفت نه؛ ببینید نترسید ، من گودژیلا هستم. که در بعضی زبان‌ها حتی معنای ِ "ژیلای ِ خوب" می‌دهد.



خوانده می‌شود اُتتُ گُجیراおっと!ゴジラ 
** این بخشی از یک تقویمی است که دارم روش کار می‌کنم/ چون هر دوازده سال یک بار سال اژدها است. هر شصت سال یک بار هم سال اژدهای سیاه است؛ مثل ِ امسال. البته این طرح -و این داستانک- نهایتاً کنار گذاشته شده‌اند. چه حیف. چه حیف.

2 comments:

  1. چرا آخه قند قزل آلا پسورد داره؟ حالا من چی کار کنم؟

    ReplyDelete
  2. سلام. من در قند قزال آلاي شما رو از توييتر يافتم و شانس آوردم قبل از اينكه پاسداريش ! كنين كل آرشيوش رو سيو كنم و هر شب حتماً بخونم. حالا من چجوري بايد نوشته هاي جديدتون رو بخونم؟ آخه من تا حالا يه آدم روشنيده انقدر كول نديده بودم. اگر از نظرت اشكال نداره كه بخونمش ممنون مي شم بگي بايد چي كار كنم

    ReplyDelete