Friday, April 27, 2012

قابل‌دار نی

- الان یعنی تلفنه کار می‌کنه؟
- بله خانوم، کار می‌کنه. این سیم رو می‌بینین؟
- بله...
- این سیم پوسیده‌ است، از بیرون آب خورده، چی خورده، خراب شده سیمه رو عوضش کردیم. حالا این سیم چینه رو می‌بینین؟
- بله...
- دیگه نمی‌بینین... از این سیم‌چین کمک گرفتیم.
- بله، دستتون درد نکنه، دستشون درد نکنه... خب چه‌قدر تقدیم کنم من؟
- قابل نداره به خدا خانوم. کاری نکردیم، هر چی بدین درسته.
- وا یعنی چی؟
- قابل نداره، هر چه‌قدر دادین درسته.
- آخه چه‌قدر؟
- قابل نداره...هر چی کَرَمتونه دیگه...
- آخه من نمی‌دونم کَرَمم چه‌قدره، شما یه مبلغی رو بفرمایید خب...بفرمایید خواهش می‌کنم
- قابل نداره، ما رفتیم دیگه یا الله یا الله... به حاج آقا سلام برسونین.
- اِوا آقا یعنی چی...خب بگید چه‌قدر شد؟
- قابل نداره...هر چه‌قدر لطف کنید، برکته...
- آخه چند تومن بدم؟ دو تومن بدم؟ سه تومن بدم؟ پنش تومن بدم؟ چه‌قدر بدم؟
- قابلتونو نداره...هر چی دادین دادین...
- ای بابا گایییدیمون بابا، یه ساعته دارم می‌گم بگو چه‌قدر شد. خب بگو چه‌قدر شد. چرا نمی‌گی چه‌قدر شد؟ هان؟ مگه کرمک داری مرتیکه‌ی گاومیش؟ کار یاد گرفتی واسه من ؟   هی می‌گم چه‌قدر شد انسان باش، بگو چه‌قدر شد. قابل‌نداره‌ی عنه؟ قابل نداره قابل نداره راه انداختی... اگه قابل نداره، چرا نمی‌ری هی واستادی زیر چارچوب در می‌گی قابل نداره؟ خب یا بگو چه‌قدر شد یا بگو قدری نشد. کاری نکردم، پول مفت نمی‌خوام ازت بگیرم. شرافت داشته باش این رو بگو... همه‌ رو ، خودت رو من رو این بچه رو راحت کن. اَه.

No comments:

Post a Comment