Monday, September 3, 2012

از نظر تکنیکی

سلام آقای دکتر. بَه سلام، خوبی شما؟ مادر خوبن؟ بله خوبن همگی کم و بیش. خب بفرمایید. خواهش می‌کنم شما بفرمایید. بگو چته می‌گم. بله، ولله من فکر می‌کنم ایدز گرفتم. رفتار پر خطر داشتید؟ بله. کِی؟ پریروز. با کی؟ با یه زن. حال داد؟ ب‌َله؟ نه منظورم اینه که، چرا فکر می‌کنید ایدز گرفتید؟ آقای دکتر گلوم درد می‌کنه، لوزه رو نیگا، قد ِ تخمای بابای خدا بی‌مرزم شده. بله، لوزه‌ها تون که متورمن. ولی ایدز الان مشخص نمی‌کنه‌ها. پس کِی می‌کنه؟ خودمم برام سواله اجازه بدید گوگل کنم. الان می‌یام. گوگل چیه؟ گوگل عزیزم یه سازه، با تمیک هم‌طرازه. الان وقت سازه؟ الان وقت طرازه؟ من دارم بهت می‌گم ایدز دارم، تو می‌خوای ساز بزنی؟ طراز بزنی؟ عن مملکتو ورداشته. مودب باشید جانم. خب، عن مملکتو ورنداشته، ولی شما اگه ساز بزنین من روانی می‌شما، گفته باشم. یک دقیقه بنشین، ببینم چی نوشته. چشم...ای بابا...ایدز گرفتم...بدبخت شدم...حتی دارم زیر لبی با خودم صحبت می‌کنم...خاک بر سرم....خاک...مرتیکه‌ی خر...بوست چی بود؟..خیلی خوش کس و کونی، بوسم می‌کنی؟... ضعیف النفس ِ بدبختم...این عنو نیگا....کچل....کچل ِ خر...با اون چش و گوشش...مرتیکه حمّال....دکتری که کراوات نزنه آدمه؟ ...حمّال...تازه به دورون رسیده...ساز بزنم...ساز بزنم...لوس....ای بابا.... آقای دکتر من چی کار کنم؟ کاری نکنید آموکسی سیلین نوشتم میرید می‌خورید خوب می‌شید. برای ایدز؟ نه خیر برای سرماخوردگی. بابا من می‌گم رفتار پرخطر داشتم، توی دهنم زخم داشتم. نگرانم، نگران خودمم. ابداً نگران نباش. گفتی دهن؟ سکس دهانی داشتید؟ نه خیر. پس سکس ِ چی داشتید؟ داگی؟ نه خیر. داگی چیه اصلاً؟ هات داگ؟ ای وای نه، منظورم اینه که آقا جان با هم خوابیدید؟ بله، کنارش خوابیدم گفتم سرم درد می‌کنه. بعد چی شد؟ بعد هیچی بوس کردیم. بوس؟ بله بوس. چه جور بوسی؟ بوس دیگه از اینا که زبون میره تو دهن. دهنی می‌شه دندون ِ آدم. فرنچ کیس؟ فرنچ چی؟ هیچی. از کجا اومدی تو؟ الان؟ از خونه. خب. خب که خب. یعنی از نظر تکنیکی با هم نخوابیدید؟ تکنیک؟ آقا چرا شما به چیزی از جمله که اصلاً مهم نیست توجه می‌کنی؟ شما چرا چیزی که اصلاً مهم نیست رو بکار می‌برین تو جمله؟ چون دکترم. می‌تونم، می‌کنم. خب. جواب منو بده؟ خوابیدی یا نه؟ رفت تو یا نه؟ کردیش یا نه؟ ای بابا می‌گم  نه! نه! نه!!!!!!!  به خدا به پیر به پیغمبر به امام هشتم نه. خب. پس ایدز نداری. بوسیدیما، بوسیدیم. خب. بوس منتقل نمی‌کنه، برو بیرون. بابا اگه تو دهن اون زخم باشه، تو دهن من هم زخم باشه چی؟ ببین منو، بزاق نمی‌زاره. بزاق چیه؟ تف، تف که می‌دونی چیه ان شا الله؟ بله تف رو می‌شناسم. اون نمی‌زاره؟ سگ کی باشه؟ کسخل، یه دقه نگاه کن، بزاق به کنار، شما وقتی بوسیدی موجب شدی تا دهنش خون بیاد؟ ینی گاز گرفته باشم؟ بله. نه خیر، من با محبت بوس می‌کنم، گاز و اینا نمی‌گیرم. پس نداری ایدز، برو بیرون، درم ببند. پس اگه این طوری باشه که دهن من زخم داشته باشه دهن اون هم زخم داشته باشه ینی بزاق نمیزاره؟ نمیدونم بزار گوگل کنم. ای بابا، گوگل گوگل. یعنی من ایدز ندارم؟ به نظر من نداری. آزمایش نمی‌نویسید؟ نه خیر، شیش هفته باید بگذره، مگه نمی‌گی پریروز؟ چرا. پس برو همون موقع بیا، اصلاً بعدِ یه روز مگه آدم ایدزش معلوم می‌شه؟ من نمی‌دونم دکتر شمایید. منم نمی‌دونم، گوگلم نمی‌دونه. گوگل چیه؟ گوگل می‌ره تو کون آدم فضول، اینه گوگل. اِ عجب چیز خفنیه. پس من می‌رم. مرحمت زیاد.

1 comment: